Cel mai bun însoțitor pentru următoarea ta aventură!
Savage Cub este rezultatul unei lucrări intense de inginerie și design la care a lucrat echipa noastră de cercetare și dezvoltare.
În anii dinaintea primei sale apariții, am observat că mulți dintre clienții noștri utilizat aeronavele noastre pe teren accidentat, aterizând pe drumuri de munte. Savage se dovedește a fi o aeronavă extrem de potrivită pentru aventurieri.
Pe baza feedback-ului primit de la dealeri și clienți din întreaga lume, precum și de la piloți profesioniști din Alaska, am făcut o listă cu cele mai dorite îmbunătățiri pe care le-am putea aduce aeronavei, pentru a o transforma într-una din cele mai bune din categoria sa.
Astfel, am suplimentat cu 4130 de armături tubulare unele zone ale fuselajului, și am proiectat un set nou de echipamente de aterizare, deosebit de robust.
Am profitat de toate aceste schimbări pentru a realiza o nouă versiune a modelului Savage, Savage CUB, care a beneficiat și de un nou design, aducându-l și mai aproape de modelul avionului care ne-a inspirat o lungă perioadă de timp, și anume Piper SuperCUB.
Ne-am dorit să preluăm din moștenirea pe care această aeronavă a lăsat-o în urmă prin operațiunile intense la care a luat parte în Alaska și nu numai, oferindu-i îmbunătățiri tehnice moderne dar rămânând în același timp în parametrii categoriilor ULM și LSA.
Aeronava Savage Cub s-a înnoit, având ferestrele și fuselajul modificate, clapetele consolidate. Echipamentul standard de aterizare pentru această aeronavă era deja mai puternic decât cel mai modern echipament de aterizare al concurenților noștri și am introdus, de asemenea, echipamentul de aterizare 60″ HD pentru operațiuni și mai exigente. Am început să livrăm o gamă largă de anvelope originale de tip bushwheel de la 26 “la 31”, amortizoare pneumatice AOSS fabricate în Alaska. Astfel, aeronava a devenit un punct de referință a categoriei sale.
Spiritul de aventură și bucuria libertații oferite de Savage Cub a început să genereze din ce în ce mai multă pasiune în rândul pasionaților de zbor. Savage Cub nu este doar un mijloc de transport care vă ajută să ajungeți din punctul A în punctul B. Cu Savage Cub veți putea ateriza în locuri unde alții nu pot ajunge.
Savage Cub în acțiune
Poze
Date tehnice
Caracteristici:
Motor | Rotax 912 s 100hp 5800 rpm |
Capacitatea rezervorului | 68 l |
Elice | 2 palete lemn, diametru 183 cm |
Anvergură | 9,39 m |
Lungime | 6,40 m |
Înălţime | 2,03 m |
Înălțime cu AL.BW 29″ și angrenaj | 2,23 m |
Suprafața aripii | 14,2 mp |
Coarda aripii | 1,56 m |
Lățimea cabinei | 67 cm |
Lățimea șasiului | 1,86 m |
Lățimea șasiului cu angrenaj | 2 m |
Greutatea maximă la decolare | 472,5 kg – 560 kg |
Greutatea de referință fără încărcătură | 296 kg |
Capacitatea efectivă de încărcare | 176,5 kg – 264 kg |
Greutate maximă de încărcare a aripii de 472,5 kg |
32 kg/mp |
Greutate maximă de încărcare a aripii de 560 kg |
39 kg/mp |
Factorul de încărcare | +6 – 3 g |
Performanțe | |
VNE | 205 km/h |
Viteză maximă S.L. | 185 km/h |
Viteza de croazieră 75% | 165 km/h |
Rata de urcare | 5 m/s |
Rata de urcare (Climb prop) | > 6,4 m/s |
Viteza de angajare (cu flaps) | 58 km/h |
Altitude maxima | 4400 m |
Distanța practicabilă 65% | 700 km |
Distanța de decolare | 100 m |
Distanța de aterizare | 85 m |
Configurează-ți avionul
Rotax 912 s – 100 CP (cu ambreiaj și demaror electric armat) |
Aeronava de baza este echipata cu motor rotax 912 ul 80hp. Alege aceasta otiune pentru a face upgrade la rotax 912 uls 100hp. |
Kit de turbosuflanta de 120hp pentru rotax 912ul 80hp, instalat |
Galben (alb standard, fara preț adițional) cu dungi laterale |
Rosu cu dungi laterale albe |
Cub and cub-s “Army” |
Cub and cub-s “Navy” or “Usaf” |
Cub and cub-s “Marines” |
Cub and cub-s “Artic” |
Cub and cub-s “Alaskan” |
Cub and cub-s “Elegance” |
Cub and cub-s “Namibia” |
Montura de motor presurizat cu ecartament |
Rezervor de combustibil extra (92 l) standard pentru cub-s cu lycoming 172hp sau mai mult |
Treceți la o baterie ușoară Lifepo4 13,2v / 2,3ah 50a / 150a, cu o greutate de numai 450gr! Înlocuirea directă a bateriei standard pentru aeronave cu motorizare rotax. |
Incălzitor (stil tobă de eșapament) |
Upgrade la o elice de urcare de 2 m pentru rotații 100 CP |
Elice vopsite cu o culoare la alegerea clientului |
Upgrade la un motor warp cu elice cu 3 lame |
Upgrade la trei lamecu bliț inconel de 1900 mm de la teava din fibră de carbon cu spinner |
Upgrade la trei lame reglabile la sol ga-rw3b 1780 mm de la elici de vânt cu spinner din fibră de carbon |
Scaune de luxe, din piele italiană |
Radiator 300 cfm |
Sistem balistic de salvare Junkers 472,5 kg mtow (instalat) |
Sistem balistic de salvare Junkers Magnum 601 ssp 600 kg mtow instalat |
Pre-instalare a unui sistem de remorcare (structural/suduri) |
Sistem de remorcare Tost |
Fereastră “Shooter” cu piston pneumatic (se deschide în zbor în sus ca ușa din dreapta, ideală pentru fotografii) |
Transponder filser trt 800h-lcd cu antenă (instalat) |
Transponder filser trt 800h-oled cu antenă (instalat) |
Radio filser atr833-2k-lcd cu antenă și interfon |
Radio filser atr833-2k-oled cu antenă și interfon |
Panou de instrumente pentru copilot (asi-alt-slip ind.) |
Elt ameri-king ak 450 |
Elt ack e-04 406mhz |
Elt ameri-king ak 451-21 |
Luminile stroboscopice și lumini navigație cu LED |
Lumini de aterizare, LED |
Radio dittel krt-2vhf 8,33 khz |
Upgrade la cauciucuri aeroclasice de 21″ 8.00-6″ cu 4 straturi |
Tren de aterizare extins de 6 țoli (disponibil pentru toate modelele savage). Standard pentru cub-s de la 172 hp. Upgrade |
Upgrade la jante anodizate cnc beringer de calitate superioară, cu discuri de frână pentru cauciucuri de până la 29″ si osii armate. Fără tub. |
Upgrade la jante anodizate cnc beringer de calitate superioară, cu discuri de frână și sistem dublu etrier (recomandat pentru roți mai mari de 29″) |
Frână de parcare (marc ingegno) |
Frână de parcare (beringer) |
Sistem anti-blocare și anti-derapare Beringer alir |
Kit Alaskan airstreaks bushwheels de 29 de țoli (include noua noastră roată de spate) necesită lg16 |
Kit Alaskan airstreaks bushwheels de 26 de țoli (include noua noastră roată de spate) |
Necesită lg15 |
Goodyear de 26 de țoli (cu roata de spate standard). Necesită lg15 |
Aeroclasice smooth tundra 22 x 8.50-6 cu 4 straturi |
Generatoare de vortex instalate (standard la cub-s pornind de la 172 hp) |
Capsulă pentru marfă în burta aeronavei |
Acoperitoare de cabină de calitate superioară complet externe (rezistentă la apă și anti UV) |
- design nou al fuselajului
- x brace coadă
- x brace în partea de sus a cabinei
- echipamente aterizare noi
- design nou al echipementelor de aterizare
- suspensii noi
- cabluri de siguranță noi
- carcasă baterii nouă
- design nou al cozii verticale
- design nou al ușilor și al geamurilor
- zonă mai mare pentru bagaje
- scaune noi
- bol aluminiu nou
- carcasa noua a panoului de instrumente
- panoul de instrumente nou
- design firewall nou
- capac de aluminiu nou
- spinner nou
- wing tip nou
- flapsuri noi