Savage Cruiser a fost primul nostru efort intensiv de restyling efectuat în anul 2005 al aeronavei Savage Classic. Au fost aduse modificări caroseriei, fuselajului și al carcasei panoului, aripilor și eleroanelor.
Echipamentul de aterizare a fost de asemenea reproiectat și a obținut o formă aerodinamică. Ferestrele laterale au trecut și ele prin transformări.
Toate aceste detalii au oferit, împreună cu varietatea de culori, un aspect și un caracter unic pentru Savage Cruiser, o aeronavă foarte iubită, cu un stil clasic, elegant și de epocă.
Schimbările de stil și de aspect sunt majore, dar calitățile aerodinamice suplimentare oferite aeronavei sunt cele care permit o viteză de croazieră mai bună față de celelalte aeronave. Numele “Cruiser” devine astfel foarte potrivit pentru avion.
Fără îndoială, aceasta este aeronava perfectă pentru o croazieră cu stil!
Dotări
- Fuselaj sudat folosind metoda “TIG” complet armat 4130
- Cabină mare: 72 cm (28,5 țoli) lățime la umăr pentru pilot
- Poziția frontală pentru pilot atunci când zboară solo
- Comenzi și montura motorului vopsite cu pulbere (neagră sau gri)
- Montura motorului armată
- Vopsea epoxidica în doua părti Ppg
- Ușa singură și mare
- Două guri de aerisire pentru cabină
- Deschidere a ușii din dreapta în timpul zborului
- Zona mare pentru bagaje (max 20kg / 44lbs)
- Schema de vopsea Savage, galbenă sau albă cu fulger (negru)
- Firewall ignifug
- Rotax 912 ul 80hp
- Sistem de eșapament personalizat (oțel inoxidabil)
- Elice din lemn GT cu două lame (183 cm / 70 țol)
- Aripă din aluminiu acoperită cu material textil
- Două rezervoare din aluminiu (68l in total)
- Supapă selector de combustibil – sistem gravitațional de alimentare cu combustibil
- Indicatorul de vizibilitate al combustibilului în rădăcina aripii – filtru de combustibil și scurgere de bază
- Scaune ușoare detașabile cu buzunar pentru hartă
- Ham în patru puncte – comenzi de zbor duble
- Un mecanism cu pârghie cu clapetă unică (3 poziții)
- Lift manual – pedale de frână duble
- Scaune ajustabile – podele din lemn
- Frâne hidraulice – cauciucuri tundră 8:00 x 6
- Roata de coadă dirijabilă Matcho
- Amortizoare aeronautice
- Baterii sigilate cu acumulator de mare putere
- Eleroane și flapsuri din aluminiu
- Setarea negativă a clapelor pentru o viteză de croazieră mai bună
- Material 90 g pentru acoperire
- Șuruburi standard aeronautice (țol)
- Aripi pliabile pentru transport facil (timp necesar: 30 min)
- Bucșe deja sudate în fuselaj pentru versiunea plutitoare
- Viteza aerului
- Altimetru
- Indicator de viteză verticală
- Busolă
- Indicator de alunecare
- Tahometru
- Contor
- Indicator presiune ulei
- Indicator de temperatură a uleiului
- CHT
- Starter cheie cu comutator magnetic
- Întrerupător general
- Circuite de frânare
- Control Chocke
- Lampă de avertizare de tensiune joasă
- Design de capotă (cowling) nou
- Carcasă de panouri nouă
- Panou de instrumente nou
- Lexan mai înclinat în față
- Forma diferită a trenului de aterizare frontal
- Fundul fuselajului nu este plat
- Design diferit al ferestrelor
- Vârfuri de aripi și eleroane diferite
- Design de coadă verticală diferit
- Protecție nou (din material) pentru maneta din spate
- Generatoare de turbioane instalate, dacă se dorește
Notă: aripile, fuselajul, aspectele de contructie importante etc. sunt la fel pentru ambele modele
Savage în acțiune
Poze
Date tehnice
Caracteristici:
Motor | Rotax 912 S 100hp 5800 rpm |
Capacitatea rezervorului | 68 l |
Elice | 2 palete lemn, diametru 183 cm |
Anvergură | 9,45 m |
Lungime | 6,51 m |
Înălţime | 2,03 m |
Suprafața aripii | 14,2 mp |
Coarda aripii | 1,56 m |
Lățimea cabinei | 69 cm |
Lățimea șasiului | 1,80 m |
Greutatea maximă la decolare | 450 kg – 560 kg |
Greutatea de referință fără încărcătură | 291 kg |
Capacitatea efectivă de încărcare | 159 kg – 269 kg |
Greutate maximă de încărcare a aripii de 472,5 kg |
32 kg/mp |
Greutate maximă de încărcare a aripii de 560 kg |
39 kg/mp |
Factorul de încărcare | +6 – 3 |
Performanțe (la o greutate maximă de 560 kg):
VNE | 205 km/h |
Viteză maximă S.L. | 188 km/h |
Viteza de croazieră 75% | 170 km/h |
Rata de urcare | 4,8 m/s |
Viteza de angajare (cu flaps) | 62 km/h |
Altitude maxima | 4400 m |
Distanța practicabilă 65% | 720 km |
Distanța de decolare | 110 m |
Distanța de aterizare | 90 m |
Distanța de aterizare, obstacol 15 m | 190 m |
Limita pentru vânt lateral | 29 km/h |
Configurează-ți avionul
Rotax 912 s – 100 CP (cu ambreiaj și demaror electric armat) |
Aeronava de baza este echipată cu motor rotax 912 ul 80hp. Alege această opțiune pentru a face upgrade la rotax 912 uls 100hp. |
Kit de turbosuflanță de 120hp pentru rotax 912ul 80hp, instalat |
Galben (alb standard, fara preț adițional) cu dungi laterale |
Roșu cu dungi laterale albe |
Cruiser “America classic” |
Cruiser “Airshow” |
Cruiser “Vintage” |
Cruiser “Bush” |
Montura de motor presurizat cu ecartament |
Ușă inspecție ulei |
Rezervor de combustibil extra (92 l) standard pentru cub-s cu lycoming 172hp sau mai mult |
Treceți la o baterie ușoară Lifepo4 13,2v / 2,3ah 50a / 150a, cu o greutate de numai 450gr! Înlocuirea directă a bateriei standard pentru aeronave cu motorizare rotax. |
Incălzitor (stil tobă de eșapament) |
Upgrade la o elice de urcare de 2 m pentru rotații 100 CP |
Elice vopsite cu o culoare la alegerea clientului |
Upgrade la un motor warp cu elice cu 3 lame |
Upgrade la trei lamecu bliț inconel de 1900 mm de la teava din fibră de carbon cu spinner |
Upgrade la trei lame reglabile la sol ga-rw3b 1780 mm de la elici de vânt cu spinner din fibră de carbon |
Scaune de luxe, din piele italiană |
Radiator 300 cfm |
Sistem balistic de salvare Junkers 472,5 kg mtow (instalat) |
Sistem balistic de salvare Junkers Magnum 601 ssp 600 kg mtow instalat |
Pre-instalare a unui sistem de remorcare (structural/suduri) |
Sistem de remorcare Tost |
Fereastră “Shooter” cu piston pneumatic (se deschide în zbor în sus ca ușa din dreapta, ideală pentru fotografii) |
Transponder filser trt 800h-lcd cu antenă (instalat) |
Transponder filser trt 800h-oled cu antenă (instalat) |
Radio filser atr833-2k-lcd cu antenă și interfon |
Radio filser atr833-2k-oled cu antenă și interfon |
Panou de instrumente pentru copilot (asi-alt-slip ind.) |
Elt ameri-king ak 450 |
Elt ack e-04 406mhz |
Elt ameri-king ak 451-21 |
Luminile stroboscopice și lumini navigație cu LED |
Lumini de aterizare, LED |
Radio dittel krt-2vhf 8,33 khz |
Upgrade la cauciucuri aeroclasice de 21″ 8.00-6″ cu 4 straturi |
Tren de aterizare extins de 6 țoli (disponibil pentru toate modelele savage). Standard pentru cub-s de la 172 hp. Upgrade |
Upgrade la jante anodizate cnc beringer de calitate superioară, cu discuri de frână pentru cauciucuri de până la 29″ si osii armate. Fără tub. |
Upgrade la jante anodizate cnc beringer de calitate superioară, cu discuri de frână și sistem dublu etrier (recomandat pentru roți mai mari de 29″) |
Frână de parcare (marc ingegno) |
Frână de parcare (beringer) |
Sistem anti-blocare și anti-derapare Beringer alir |
Kit Alaskan airstreaks bushwheels de 29 de țoli (include noua noastră roată de spate) necesită lg16 |
Kit Alaskan airstreaks bushwheels de 26 de țoli (include noua noastră roată de spate) |
Necesită lg15 |
Goodyear de 26 de țoli (cu roata de spate standard). Necesită lg15 |
Aeroclasice smooth tundra 22 x 8.50-6 cu 4 straturi |
Generatoare de vortex instalate (standard la cub-s pornind de la 172 hp) |
Acoperitoare de cabină de calitate superioară complet externe (rezistentă la apă și anti UV) |