Aeronave gata de zbor
Prețurile prezentate mai jos sunt pentru o aeronavă cu dotări standard, cu propulsor gri din lemn Aerobat (PR1), anvelope Tundra, motor analogic si instrumente de zbor, testată și gata de zbor.
S2 | Savage Bobber (Rotax 80 CP / 560 kg MTOW)*** | ||||||
S4 | Savage Cruiser (Rotax 80 CP/ 560 kg MTOW)*** | ||||||
S5 | Savage Cub (Rotax 80 CP / 560 kg MTOW)*** | ||||||
S7 | Savage Shock Cub (Rotax 100 CP) / 650 kg MTOW * ** | ||||||
S8 NOU | Savage Shock Cub “Ultra” cu tren de aterizare (Rotax 100 hp) 600 kg MTOW * | ||||||
S9 NOU | Savage Shock Cub “Ultra” cu amortizare ( Rotax 100 hp) 600 kg MTOW * |
* Prețul nu include volete. Vezi pachetul ”Aerodinamic”.
** Capota de aluminiu disponibilă ca opțional. Capota standard pentru 2018: composit.
*** 600 kg MTOW opțional: 800 euro
Prețurile sunt în euro, nu conțin TVA și comisioanele bancare nu sunt incluse. Opțiunile marcate cu galben cele mai populare alegeri ale achiziției în 2018.
Kituri quick-build
Oferim doar kituri avansate, cu fuselaj cu grund aplicat pe structura metalică și deja acoperit cu dacron, iar aripile și coada acoperite complet. Toate lucrările de construcție, sudura etc sunt fabricate. Comenzile sunt pre-asamblate. Este necesară doar asamblarea cu unelte de bază. Durata medie de asamblare variază între 400 și 500 de ore. Kitul include roți standard Tundra, discuri de frână, cârlig și centrifugă. Nu sunt incluse motorul, instrumente, elice sau materiale electrice. Kitul poate fi opțional tratat cu umplutură și protecție anti-UV (pregătire pentru vopsire) și, de asemenea, pictat. Pentru opțiuni suplimentare de kit, contactați-ne.
K2 | Savage Bobber Quick-build Kit (carcasă panou aluminiu din fabrică) | ||||||
K4 | Kit de construcție rapidă Savage Cruiser | ||||||
K5 | Savage Cub Quick-build Kit (carcasă panou și motor aluminiu, din fabrică) | ||||||
K7 | Savage Shock Cub Quick build kit (pentru motor Rotax)* Savage Shock Cub Quick build kit (pentru motor Titan/Lycoming) * |
||||||
K8 | Savage Shock Cub “Ultra” Quick build kit (doar pentru motor Rotax) cu echipament de aterizare standard Notă: pentru versiunea cu amortizare |
||||||
KP1 | Opțional 1 schemă de culori (pentru alte culori, contactați-ne – pentru Bobber reducere 600 euro) |
||||||
KF2 | Firewall kit pentru motoare Rotax: montură motor semi-dynafocal nouă, blocuri silențioase, radiatoare speciale de apă, evacuare sudată, hardware. Pentru alte motoare, contactați-ne pentru a solicita o ofertă. |
* Panou aluminiu și motor nou „composite cowling” inclus
Tarifele de mai jos sunt considerate un upgrade față de prețul de bază.
EN1 | Upgrade de la Rotax 912 UL 80hp la Rotax 912 S – 100 hp (cu ambreiaj și demaror electric armat) | ||||||
EN1T | Rotax 914 turbo 115hp (cu ambreiaj și demaror electric armat) | ||||||
EN2 | Kit turbocompresor 120hp pentru Rotax 912UL 80hp*, instalat | ||||||
EN3 | Rotax 915 turbo 135 CP | ||||||
EN4 | ECI Titan 180cp combustibil injectat, cu propulsor Catto. (doar pentru CUB-S, Shock Bobber, Shock Cub/inclusiv modificări ale fuselajului) |
* Kit turbo aftermarket produs în Italia, bine cunoscut și testat, cu durată lungă de funcționare, cu acționare mecanică și turbină Mitsubishi (se adaugă prețul de bază al aeronavei, include instrumente MAP și presiune combustibil și două pompe de combustibil). Costul trebuie adăugat la prețul de bază al aeronavei (fără upgrade-ul Rotax 100hp). Include upgrade la 2 m elice de urcare (PR3UP).
PS1 | alb | ||||||
PS2 | Galben | ||||||
PS3 | roșu | ||||||
PS7 | Cruiser „America” | ||||||
PS8 | Cruiser „Airshow” | ||||||
PS9 | Cruiser „Vintage” | ||||||
PS10 | Cruiser „Bush” | ||||||
PS11 | Pui „Armata” | ||||||
PS12 | Cub „Navy” sau „USAF” | ||||||
PS13 | Pui „marini” | ||||||
PS14 | Pui „Artic” | ||||||
PS15 | Pui „Alaskan” | ||||||
PS16 | Pui „Eleganță” | ||||||
PS17 | Pui „Namibia” | ||||||
PS20 | Schema oficială de vopsea Shock-Cub |
EO1 | Montura de motor presurizat cu ecartament | ||||||
EO2 | Ușă inspecție ulei | ||||||
EO3 | Gascolator | ||||||
EO4 | Rezervor combustibil extra 92 l, adaugă 3,8 kg. | ||||||
EO5 | Rezervor combustibil extra 105 l (pentru Cub-S / Shock-Cub) adaugă 4,5 kg | ||||||
EO6 | Pompă combustibil auxiliară, instalată. (Două pompe deja incluse în kitul 120 hp turbo pentru Rotax sau 914) | ||||||
EO7 NOU | Cub-S / Shock-Cub Carcasă motor aluminiu | ||||||
EO8 NOU | Cub-S / Shock-Cub Carcasă motor carbon |
2 lame standard, vopsea gri, 1820 mm diamentru, lemn Aerobat – incluse în avioanele gata de zbor. Prețurile pentru aeronave urmează să fie adăugate.
PR1 | Elice Standard Aerobat Savage lemn, 72”, gri. (Standard pentru aeronavele echipate cu Rotax – costul trebuie adăugat doar ca kit sau piesa de schimb) | ||||||
PR2 | Upgrade la elice Old style (lemn cu lac transparent) | ||||||
PR3 | Upgrade la o elice de urcare de 2 m pentru rotații 100 CP (adăugat la prețul de bază) | ||||||
PR4 | Upgrade la elice 3 lame Warp Drive | ||||||
PR5 | 3 lame carbon ajustabile, 1900 mm Inconel FLASH de la DUC Helices, spinner cu fibra de carbon | ||||||
PR6 | 3 lame carbon ajustabile GA-RW3B 1780 mm de la Whirl Wind, spinner cu firbă de carbon | ||||||
PR7 | 3 lame carbon ajustabile 285/293 Kiev | ||||||
PR8 | 3 lame carbon ajustabile Helix |
CA1 | Scaune de lux, din piele italiană | ||||||
CA2 | Priză electrică auxiliară 12V sub scaun (comandă pentru 1-2 buc.) | ||||||
CA3 | Radiator, stil tobă de eșapament (pentru Rotax 912) | ||||||
CA3N H |
Radiator (cu apă caldă și ventilator 300CFM, perfect pentru medii foarte reci). Doar pentru motoare Rotax sau cu răcire pe lichid. | ||||||
CA4 | Radiator, stil tobă de eșapament (pentru motoare Lycoming) sau Turbo Rotax 914 | ||||||
CA5 | Sistem balistic de salvare Junkers 472,5 kg mtow (instalat) | ||||||
CA6 | Sistem balistic de salvare Junkers Magnum 601 ssp 600 kg mtow instalat | ||||||
CA7 | Stick copilot demontabil | ||||||
CA8 | Pre-instalare sistem de remorcare (structural/suduri) | ||||||
CA9 | Sistem de remorcare Tost cu fibră de sticlă | ||||||
CA10 | Uși cu prinderi suplimentare (2 fac parte din echipamentul standard, această opțiune adaugând încă 2) | ||||||
CA11 | Cheie ușă | ||||||
CA12 | Podea lemn (pentru a acoperi toata suprafața)* | ||||||
CA13 | Compartiment pentru bagaj extensibil cu Alcantara (doar pentru Cub / Cub-S / Shock Cub) | ||||||
CA14 | Fereastră “Shooter” cu piston pneumatic (se deschide în zbor în sus ca ușa din dreapta, ideală pentru fotografii) |
* NOU Solicită o ofertă pentru varianta carbon
IP1 | Panou de instrumente cu design personalizat | ||||||
IP2 | Priză electrică auxiliară 12V sub panou | ||||||
IP3 | Transponder Filser TRT800H-LCD cu antenă | ||||||
IP3B | Transponder Filser TRT800H-OLED cu antenă | ||||||
IP4 | Instalați clientul transponder | ||||||
IP5 | Radio Filser ATR833-2K-LCD cu antenă și intercom | ||||||
IP5B | Radio Filser ATR833-2K-OLED cu antenă și intercom | ||||||
IP6 | Radio Dittel KRT-2VHF 8,33 Khz cu antenă și intercom | ||||||
IP7 | Instalează client radio | ||||||
IP8 | Instalarea altor avionice specifice clientului (€/oră) | ||||||
IP09 | Panou instrumente pentru co-pilot (asi-alt-slip ind.) – Pentru Modele Shock Cub | ||||||
IP10 | ELT Ameri-King | ||||||
IP11 | Luminile stroboscopice și lumini navigație cu LED AvioLights Nav/Acl | ||||||
IP11-B | Lumini navigație LED AvioLights Nav | ||||||
IP12 | Lumini de aterizare LED |
Solicitați oferte pentru alte branduri și modele. GPS-ul este instalat pe panou, cu conexiune 12V și întrerupător, după caz.
GC1 | Dynon Skyview 7” EFIS cu ADHARS, EMS, GPS, baterie internă de rezervă (cu senzori motor Rotax) | ||||||
GC2 | Opțiune Dynon pentru motoare Lycoming pentru DEK180, EMS D10, Skyview | ||||||
GC3 | Flybox Mini EIS cu baterie de rezerva | ||||||
GC4 | Flybox Oblò (Mini EFIS) | ||||||
GS1 | Gps AERA 660 Garmin – Ecran tactil cu aer Gizmo și ext. opțiunea curentă | ||||||
GS2 | Instalare GPS-ul clientului |
NOTĂ: pentru alte avionice Dynon sau Garmin, solicitați o ofertă
Preț pe bucată. Prețurile și modelele pot varia, vă rugăm să solicitați sau să confirmați. Contactați-ne pentru mai multe opțiuni.
HS1 | StarCom |
Sistemul de bază manual cu arc este instalat standard pe toate modelele Savage. CUB-S / Shock-Cub / Shock-Cub Ultra au un sistem electric “all stabilizer” ca standard.
PT1 | Electric trim Ray Allen instalat (cu mâner aderent). Nu e disponibil pentru CUB-S/Shock-Cub/Ultra. | ||||||
PT2 | Manual trim Cessna instalat (roată). Nu e disponibil pentru CUB-S/Shock-Cub/Ultra. Standard pentru Bobber. |
Aeronavele sunt echipate în serie cu roți cu discuri de frână Marc Ingegno. Pentru creșterea puterii de frânare și greutatea redusă, vă recomandăm roțile Beringer. Anvelopele standard sunt Carlisle turf glide 8.00 6” 4PLY.
LG01 | Upgrade la “Cub” (Type “C” LG-CUB) echipament de aterizare mediu pentru Classis, Bobber sau Cruiser. | ||||||
LG02 | 6-inch HD echipament de aterizare extended (disponibil pentru toate modelele Savage în afară de Shock Cub) | ||||||
LG03 NOU | Echipament de aterizare 6-inch HD extended x 3-inch forward (disponibil pentru toate modelele Savage în afară de Shock Cub) . | ||||||
LG04 NOU | Amortizoare pneumatice Monster oleo (nu pentru Shock Cub) | ||||||
LG05 | Cabluri de securitate externe de aterizare armate, diametru de 5 mm | ||||||
LG05-B | Acoperirea și vopsirea echipamentelor de aterizare (Type C and HD). Necesită opțiunea (LG06) pe mediu și LG extended LG. |
||||||
LG06 | Treaptă (facilitează intrarea în aeronavă) Nu este necesară cu echipamentul de 6”. Necesar cu LG05-B (cover LG) |
||||||
LG07 | Tail leaf spring armată (tip oțel) | ||||||
LG08 | Flotoare amfibie | ||||||
LG09 | Kit instalare pentru flotoare amfibie (cabluri, fitinguri…) | ||||||
LG10 | Instalare flotoare (necesită instalarea kitului și flotoarelor) | ||||||
LG11 | Capace bungee aerodinamice (vopsite și instalate) | ||||||
LG12 | Upgrade la jante anodizate CNC de calitate superioară Beringer high quality, cu disc de frână pentru anvelope până la 29 “și axe armate. Fără tub. | ||||||
LG13 | Upgrade la jante anodizate CNC de calitate superioară Beringer high quality, cu disc de frână și sistem dual calipe pentru anvelope până la 29 “și axe armate. Fără tub. | ||||||
LG14 | Upgrade Beringer la sistem caliper dual. | ||||||
LG15 | Frână de parcare (pentru Marc Ingegno) | ||||||
LG16 | Frână de parcare (pentru Beringer) | ||||||
LG17 | Beringer ALIR Anti-Lock și Anti-Skid System |
BW01 | Kit Alaskan Bushwheel 31” (roată de coadă cu Bush)* | ||||||
BW02 | Kit Alaskan Bushwheel 29” (roată de coadă cu Bush)* | ||||||
BW03 | Kit Alaskan Airstreaks 29” (roată de coadă cu Bush)* | ||||||
BW04 | Kit Alaskan Airstreaks 26” (roată de coadă cu Bush)* | ||||||
BW05 | Versiunea ușoară Alaska de 26” (roată din spate cu Bush)* | ||||||
BW06 | Alaskan Light versiunea 26″ (fără Bush tailwheel) | ||||||
BW07 | Aero classic Smooth Tundra (Deser) 22”x 8,5 4 straturi | ||||||
BW08 | Aero classic Smooth Tundra (Deser) 27x 10/8 4 straturi ** | ||||||
BW09 | Roata din spate Bush (exclusiv) |
* Recomandat în combinație cu opțiunile LG12 sau LG13
** Necesită roți 8 inch
NOTA: prețul include transportul din Alaska și taxele vamale.
GA1 | Protecția împotriva coroziunii interne a fuselajului | ||||||
GA2 NOU | Ușă secundară pentru flotor (inclusiv accelerația de control Verner și el. trim) Doar pentru Classic / Cruiser / Shock-Cub Ultra | ||||||
GA3 | Generatoare Vortex instalate (doar pentru aripi și stabilizatoare) | ||||||
GA4 | Marcajele de înregistrare instalate | ||||||
GA5 | Belly cargo pod | ||||||
GA6 | Pompă pentru alimentarea cu combustibil (accesoriu extern) | ||||||
GA7 | Husă acoperire completă de calitate superioară (waterproof și anti UV) |
WP1 | Carcasa din carbon (doar pentru Classic/Cruiser/Bobber/Shock Cub Ultra) | -1,70 kg | |||||
WP2 | Seturi de carbon (inclusiv tapițerie) | -2,70 kg | |||||
WP3 | Oratex | -10,00 kg | |||||
WP4 | Furtunuri speciale și dispozitive de fixare speciale | -1,20 kg | |||||
WP5 | Pardoseli din carbon (cele standard) | -2,20 kg | |||||
WP6 | Frunza coadă | -1,00 kg | |||||
WP7 | Ușă aluminiu | -0,55 kg | |||||
WP8 | Acumulator + cablu + baterie lumină (litiu) | -3,90 kg | |||||
WP9 | Lexan (grosime 1 mm pentru uși și ferestre + nervuri de aluminiu) | -3,00 kg |
Notă: alte programe de reducere a greutății sunt în curs de dezvoltare
Avionul Bobber vă oferă libertatea de personalizare și la transformarea într-o opera de artă. Vrem ca fiecare aeronavă să fie expresia personalității dvs. Nu ezitați să nu vă contactați dacă alte opțiuni care nu sunt incluse în această listă.
SBA 01 | Dublă accelarțtie | ||||||
SBA 03 | Kit de iarnă, cabină de piloți complet detașabilă cu 2 uși | ||||||
SBA 04 | Centuri de siguranță în 6 puncte | ||||||
SBA 06 | Scaune din piele în stil vechi | ||||||
SBA 07 | Genți din piele în stil vechi, două bucăți | ||||||
SBA 08 | Geantă de scule din piele în stil vechi | ||||||
SBA 09 | Motor complet vopsit (15 culori disponibile) | ||||||
SBA 10 | Finisaj cromat pe capetele cilidrilor, conductelor de evacuare si comenzi | ||||||
SBA 11 | 2 scheme de culori | ||||||
SBA 12 | Culori texturate pentru fuselaj | ||||||
SBA 13 | Jante cromate Beringer |
Shock Cub & Shock Ultra Packages
SH01 | Lamele carbon + vortex (pentru aripi, stabilizatoare, flaps) | ||||||
SH02 NOU | Lamele din aluminiu + vortex (pentru aripi, stabilizatoare, flaps) |
SH03 | Scaune carbon-kevlar, panou instrumente carbon, podea carbon, vârf aripi carbon |
SH04 | Upgrade Turbo pentru Rotax (120 CP), elice 3 lame carbon |
SH05 NOU | Centuri de siguranță Sistem airbag, indicator digital AoA, rezervoare de combustibil anti-explozie * |
* Husa Oratex nu este inflamabilă
Bobber, Cruiser & Cub Packages
SH06 NOU | Lamele de carbon + kit de instalare (pentru avioane noi sau vechi retehnologizate) | ||||||
SH07 NOU | Lapci de aluminiu + kit de instalare (pentru avioane noi sau vechi retehnologizate) |
* This opțiune de retehnologizare a unei performanțe și a vitezei foarte scăzute și a reduce distanța de aterizare și decolare. Disponibilă pentru avioane vechi sau pentru cei noi în fabricație.
SH08 NOU | Amortizoare Monster în loc de cele standard, cabluri de siguranță, sistem suspensii T3 Alaskan Bushwheels | € 4.300 |
* Această opțiune va îmbunătăți performanța și siguranța avionului în timpul aterizării dificile, reducând distanțele de aterizare și decolare. Se combină perfect cu pachetul ”Aerodynamic package”.
Servicii
SE1 | Încărcarea aeronavelor în container sau camion (include dezasamblarea, încărcarea și dispozitivele speciale pentru transport). Notă: Serviciul trebuie să fie adăugat la contractul de cumpărare. | ||||||
SE2 | Gestionarea tuturor documentelor de export și de expediere a mărfurilor (taxa trebuie adăugată la transport) | ||||||
SE3 | Emiterea documentelor ASTM QA LSA și certificatul de înmatriculare de la LAA |
Prețurile sunt în euro, nu conțin TVA iar comisioanele bancare nu sunt incluse. Prețurile pot fi modificate oricând fără notificare în prealabil. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor noastre în orice moment. Ne străduim ca lista de prețuri disponibilă pe site să fie actuală. Pentru neclarități contactați-ne la office@ulmromania.ro.