Maturitatea companiei noastre, acumulată de-a lungul multor ani de experiență în construcția avioanelor Savage, dă viață noului Savage Bobber.
În continuarea angajamentului nostru în cercetarea noilor formule și inovații, ULM România a decis să intre într-o dimensiune originală, într-o zonă până acum neexplorată, personalizarea aeronavei fiind expresia personalității și originalității clientului nostru. Conceptele și metodologiile bine cunoscute utilizate în personalizarea motocicletelor sunt aplicate pentru prima dată în lumea aeronavelor ușoare. Pilotul își concepe propriile avioane, beneficiind de opțiuni care până în prezent nu erau disponibile.
Modelul Savage Bobber standard este o alegere extrem de validă pentru clientul care caută un avion solid și fiabil, ușor de manevrat. Garanția fiabilității sale vine prin asemănarea cu fratele sau mai mare Savage Classic, a aripilor, a comenzilor și a fuselajului, care a fost doar puțin îngustat. Greutatea mai mică cu 25 kg îl face mai agil, iar fuselajul neacoperit îl face deosebit de rezistent la rafalele laterale.
Vizibilitatea excelentă, confortul optim și designul funcțional, capacitatea de inspecție complet stabilă, împreună cu o structură robustă, rezistentă, transformă avionul într-unul deosebit de potrivit pentru zborurile cu flotoare.
De ce să alegi avionul Savage Bobber?
Oricine este la curent cu noutățile din lumea motocicletelor, cu diferitele modele de choppers și bobbers, va înțelege imediat proiectul întreprins de compania noastră. Ca și în sectorul motocicletelor, de zeci de ani (Harley-Davidson, de exemplu), bobberizarea unui vehicul înseamnă a elimina orice element inutil. Asta a fost ceea ce am făcut și noi în proiectarea aeronavei Bobber.
Am început cu o versiune standard și am scos tot ceea ce nu era absolut necesar. Senzația de libertate, în contact cu vântul, devine o experiență de neuitat. Pentru a oferi un sentiment sporit de securitate, am realizat curele de siguranță în șase puncte și am construit ușile fără piele și fără Lexan, care, fixate în poziție, formează o “cușcă” în jurul pilotului, oferind sentimentul de siguranță deplină. Pentru vreme rece, sunt disponibile și încălzirea în cabină și un kit pentru închiderea întregii secțiuni. Savage Bobber – o aeronavă caracterizată de securitate, originalitate și individualitate.
Clientul nostru va avea la dispoziție o gamă largă de personalizări, pentru a-și transforma aeronava într-o expresie unică a sa.
15 culori diferite pentru motor, 20 culori disponibile pentru fuselajul sudat (4130), 2 tipuri de crom, 8 tipuri de piele de înaltă calitate, 10 tipuri de suporturi pentru bagaje, 3 culori de centuri de siguranță, 2 tipuri de scaune de înaltă calitate din industria motocicletelor, 10 scheme diferite de vopsea, 4 culori disponibile pentru elice, 2 tipuri de panouri originale (chiar prelucrate) și multe altele (pneuri speciale și frâne, culori texturate pentru tuburile fuselajului, pentru opțiuni cum ar fi rezervoare de combustibil metalic, plachete de surf, stâlpi de pescuit, puști de vânătoare etc.), sunt dovada eforturilor noastre continue de a satisface toate nevoile clienților noștri.
Și dacă acest lucru nu este îndeajuns, programul nostru “Exclusiv” vă oferă posibilitatea de a crea piese și accesorii originale, produse și testate doar pentru dvs.
Savage în acțiune
Poze
Date tehnice
Caracteristici:
Motor | Rotax 912 ULS 100hp 5800 rpm |
Capacitatea rezervorului | 68 l |
Elice | 2 palete lemn, diametru 183 cm |
Anvergură | 9,35 m |
Lungime | 6,4 m |
Înălţime | 2,03 m |
Înălțime cu AL.BW 29″ și angrenaj | 2,23 m |
Suprafața aripii | 14,2 mp |
Coarda aripii | 1,56 m |
Lățimea cabinei | 60 cm |
Lățimea șasiului | 1,82 m |
Lățimea șasiului cu angrenaj | 2 m |
Greutatea maximă la decolare | 472,5 kg – 560 kg |
Greutatea de referință fără încărcătură | 270 kg |
Capacitatea efectivă de încărcare | 202,5 kg – 290 kg |
Greutate maximă de încărcare a aripii de 472,5 kg | 33 kg/mp |
Greutate maximă de încărcare a aripii de 560 kg | 39 kg/mp |
Factorul de încărcare | +6 – 3 G |
Performanțe:
VNE | 205 km/h |
Viteză maximă S.L. | 175 km/h |
Viteza de croazieră 75% | 145 km/h |
Rata de urcare | 5 m/s |
Viteza de angajare (cu flaps) | 55 km/h |
Altitude maxima | 4100 m |
Distanța practicabilă 65% | 650 km |
Distanța de decolare | <80 m |
Distanța de aterizare | <70 m |
Limita pentru vânt lateral | 33 km/h |
Configurează-ți avionul
Rotax 912 s – 100 CP (cu ambreiaj și demaror electric armat) Aeronava de baza este echipată cu motor rotax 912 ul 80hp. Alege această opțiune pentru a face upgrade la rotax 912 uls 100hp. |
Kit de turbosuflantă de 120hp pentru rotax 912ul 80hp, instalat |
Montura de motor presurizat cu ecartament |
Rezervor de combustibil extra (92 l) standard pentru cub-s cu lycoming 172hp sau mai mult |
Treceți la o baterie ușoară Lifepo4 13,2v / 2,3ah 50a / 150a, cu o greutate de numai 450gr! Înlocuirea directă a bateriei standard pentru aeronave cu motorizare rotax. |
Incălzitor (stil tobă de eșapament) |
Upgrade la o elice de urcare de 2 m pentru rotații 100 CP |
Elice vopsite cu o culoare la alegerea clientului |
Upgrade la un motor warp cu elice cu 3 lame |
Upgrade la trei lamecu bliț inconel de 1900 mm de la teava din fibră de carbon cu spinner |
Upgrade la trei lame reglabile la sol ga-rw3b 1780 mm de la elici de vânt cu spinner din fibră de carbon |
Sistem balistic de salvare Junkers 472,5 kg mtow (instalat) |
Pre-instalare a unui sistem de remorcare (structural/suduri) |
Sistem de remorcare Tost |
Transponder filser trt 800h-lcd cu antenă (instalat) |
Radio filser atr833-2k-lcd cu antenă și interfon |
Radio filser atr833-2k-oled cu antenă și interfon |
Panou de instrumente pentru copilot (asi-alt-slip ind.) |
Elt ameri-king ak 450 |
Elt ack e-04 406mhz |
Elt ameri-king ak 451-21 |
Luminile stroboscopice și lumini navigație cu LED |
Lumini de aterizare, LED |
Radio dittel krt-2vhf 8,33 khz |
Upgrade la cauciucuri aeroclasice de 21″ 8.00-6″ cu 4 straturi |
Tren de aterizare extins de 6 țoli (disponibil pentru toate modelele savage). Standard pentru cub-s de la 172 hp. Upgrade |
Upgrade la jante anodizate cnc beringer de calitate superioară, cu discuri de frână pentru cauciucuri de până la 29″ si osii armate. Fără tub. |
Upgrade la jante anodizate cnc beringer de calitate superioară, cu discuri de frână și sistem dublu etrier (recomandat pentru roți mai mari de 29″) |
Frână de parcare (marc ingegno) |
Frână de parcare (beringer) |
Sistem anti-blocare și anti-derapare Beringer alir |
Kit Alaskan airstreaks bushwheels de 29 de țoli (include noua noastră roată de spate) necesită lg16 |
Kit Alaskan airstreaks bushwheels de 26 de țoli (include noua noastră roată de spate) |
Necesită lg15 |
Goodyear de 26 de țoli (cu roata de spate standard). Necesită lg15 |
Aeroclasice smooth tundra 22 x 8.50-6 cu 4 straturi |
Generatoare de vortex instalate (standard la cub-s pornind de la 172 hp) |
Capsulă pentru marfă in burta aeronavei |
Acoperitoare de cabină de calitate superioară complet externe (rezistentă la apă și anti UV) |
Dublă accelarație |
Kit de iarnă, cabină de piloți complet detașabila cu 2 uși |
Centuri de siguranță în 6 puncte |
Scaune Braun din piele italiană în stil vechi realizate manual |
Genți din piele în stil vechi, două bucăți |
Geanta de scule din piele în stil vechi |
Motor complet vopsit (15 culori disponibile) |
Culori texturate pentru fuselaj |
Jante cromate Beringer, adăugate peste opțiunile lg15 sau lg16 |
Kit de finisare cromat incluzând părți ale motorului (capete și sistem de eșapament cyl) |
Schemă de culori în stil vechi (două culori) |